maandag 23 juli 2012

Geborduurd hart


Ik ben heel erg tevreden over mijn werk aan dit geborduurde hart.

Ik heb het geborduurd met DMC 4235, een draad die van licht naar donker verloopt.
Wel een beetje vervelend om mee te borduren omdat ik de lichte stukjes op het witte stramien niet goed kon onderscheiden, waardoor ik een beetje kippig werd.......




Ik heb een mooi guiltstofje gebruikt voor de achterzijde en een blauw lint gebruikt om het op te hangen. Het staat heel erg mooi tegen het lavendelblauw van mijn linnenkast.



Maar hier aan deze door manlief zelfgemaakte kapstok hangt ie ook niet verkeerd.

Het patroontje heb ik gevonden op de website van Maryse zij heeft er heel veel leuke gratis patroontjes staan. De letters die je op het originele patroon ziet staan heb ik weggelaten......




4 opmerkingen:

  1. Annemiek wat een mooi hart heb je gemaakt. Het doorlopende garen werkt echt heel leuk.

    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig hart heb je gemaakt even als ik al verder speurde mooie baby sandalen en van die knuffel poppen.....ik ben je nieuwste volger :-)
    lieve groet jenneke
    creaties-jenneke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen