woensdag 18 juli 2012

Kussen met geborduurd opdruk




Voor een vriendin die ontzettend veel van stijldansen houdt, heb ik dit borduurwerkje gemaakt!
Ik heb het in haar lievelingskleuren gemaakt, ze heeft het inmiddels ook al af gezien, ze vond het ontzettend mooi! Maar ik wilde het nog even afwerken tot iets....
Ik had eerst bedacht om een linnen tas te naaien en daar deze afbeelding op te maken, maar het liep heel anders....

Ik had nog een kussenhoes liggen met een grove structuur en daar naaide ik het borduurwerk op en ik heb het afgewerkt met een lint in dezelfde blauwe kleur!
Ik heb de kleuren 966 en 413 van DMC gebruikt, de kussenhoes is van de Hema.

Het patroontje heb ik gevonden op de website van Brigitte Dadaux .






2 opmerkingen:

  1. Schitterend! De patroontjes van haar zijn altijd zo mooi... Maar ook de kleuren die je hebt gekozen maken het zo bijzonder!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is mooi geworden Annemiek en het blauw springt (danst) er echt tussen uit ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen