woensdag 6 februari 2013

SAL Delft Blue van Hetti




Al een tijdje ben ik volger van het blog van Hetti.
Zij heeft een schitterend borduurpatroon ontworpen met de naam "Delft Blue" en daar een SAL voor gemaakt.

Ik doe dit jaar mee met deze leuke SAL, ik borduur het op naturel linnen met de DMC kleuren
519, 825 en 803 zoals Hetti als voorbeeld aangaf.

Ik vind de combinatie van linnen en deze DMC kleuren heel erg mooi.
Ik heb nog nooit eerder aan een SAL meegedaan, ik moet er wel aan wennen dat ik het borduurwerk moet laten liggen tot aan de volgende maand.


Wil je ook meedoen met deze leuke SAL kijk dan op het blog van Hetti;

creativeworkshopsfromhetti.blogspot.com/


3 opmerkingen:

  1. MOOIE vordering seg en eigenlijk ben ik wel jaloers erop!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt dit super mooi. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig effect op het linnen Annemiek!!
    Zo blijft het een beetje spannend om het over meerdere maanden te verdelen ;-))
    Veel plezier en groetjes, Hetti

    BeantwoordenVerwijderen